همچنان با گذشت سالها از راهاندازی لینکدین ، این پلتفرم به ابداع و نوآوری ادامه میدهد و قرار گرفتن این شرکت تحت مالکیت مایکروسافت هم بر این موضوع تاثیرگذار بوده است. با وجود ظهور شبکههای اجتماعی مختلفی که تلاش به برآورده کردن نیازهای مشتریان دارند، لینکدین همچنان شبکه اجتماعی پیشرو برای بازاریابها و شاغلان حرفهای محسوب میشود.
اضافه شدن هر ویژگی جدیدی به این شبکه یا تغییر ویژگیها و امکانات قبلی آن، باعث رشد و بهبود بیشتر این پلتفرم به عنوان کانالی برای ترافیک B2B و تولید لید (سرنخ فروش) میشود و زمینهی به دست آوردن موقعیتهای شغلی جدید را فراهم میکند.
در این مطلب، ویژگیها و آپدیتهایی را که شما باید تحت نظر داشته باشید تا بیشترین بهره را برای بازاریابی و رشد کسب و کارتان از این شبکه ببرید، بررسی میکنیم.
چگونه در لینکدین حرفه ای ظاهر شویم؟
لینکدین ,میشود ,تحت ,ویژگیها ,پلتفرم ,حرفهای ,این پلتفرم ,این شبکه ,ویژگیها و ,پلتفرم به ,دست آوردن
درباره این سایت